Kundeservice

Telefon: 06260
Epost: kundeservice@malproff.no

Vi besvarer henvendelser som har med alt fra ordre, fakturaer, vare- og prisforespørsler til kampanjer, reklamasjoner og rekvisisjoner å gjøre. Kundeservice fungerer også som en sentralbordtjeneste for Malorama der de setter innringer i kontakt med rette vedkommende internt i konsernet.

Kundeservice består av Ragnar Homdrom, Bente Vintervold, Monica Fjeller, Johnny Ohrholm, Anne Grethe Jørstad, Nikolai Kvalsund og leder Tanja Røtterud.

Å besvare innkommende telefonsamtaler fortløpende er førsteprioritet hos kundeservice på Kløfta, der seks fulltidsansatte streber etter å alltid være tilgjengelige for kundene.

Internt har vi som mål å besvare hele 95 prosent av alle samtaler innen 25 sekunder.

Høy kunnskap og kompetanse er blant de to viktigste ingrediensene for en velfungerende og effektiv kundeservice.


Dette gjøres ved å utvikle og gjennomføre handlingsplan, hvor målstyring og tydeliggjøring av resultatdrivere er sentralt, i tillegg til høyt fokus på menneskelige verdier, motivasjon og holdninger.

Logg inn
Bli kunde