Tre vellykkede kundearrangementer

Totalt tok nærmere hundre mennesker turen innom Mal Proff Bodø, Mal Proff Tromsø og Mal Proff Harstad for å få med seg kundearrangementet i de ulike butikkene.

Salgssjef region nord, Rune Nilsen, er veldig godt fornøyd med oppslutningen.

Mal Proff Bodø var først ut i september. Deretter fulgte Mal Proff Tromsø i oktober, med Mal Proff Harstad hakk i hæl i november. I skrivende stund er Tromsø en av byene som er på smittetoppen, med nye tiltak og smittevernhensyn. Rune Nilsen er glad for at de klarte å gjennomføre de tre kundearrangementene, også kalt minimesser, som planlagt i det lille åpne vinduet som har vært nå i høst.

Fra arrangement i Bodø. 

– Vi merket at både kunder, kollegaer og leverandører satte stor pris på å møtes igjen. Nå som Tromsø nærmest er stengt ned igjen, så er situasjonen en ganske annen. Det hadde kanskje ikke latt seg gjennomføre i dag, sier Rune.

Les også: Nyåpning av Mal Proff Haugesund

Faglig og sosialt

Minimessen bestod av flere gode faglige innslag, med teknisk og faglig veiledning. De ulike leverandørene holdt blant annet demonstrasjon av sparkling og slipeverktøy samt lim- og malersprøyter.

– Vi tror kundene fikk et godt faglig utbytte av minimessene. Etter det faglige ble det vist fotball på storskjerm i Bodø og i Tromsø spilte vi minigolf, så vi fikk med litt sosialt også, sier Rune, og legger til at nettopp slike kundearrangementer er viktig for å opprettholde og å skape nye relasjoner.

Fra arrangement i Bodø.

– Vi har allerede booket en del datoer til neste år, hvor blant andre Narvik, Finnsnes og Sortland skal være med. Men det er jo hvis verden er snill med oss og smittesituasjonen tillater det, avslutter Rune.

Fra arrangement i Harstad og Tromsø.

Du kan lese om flere spennende prosjekter og historier fra bransjen i Proffmagasinet.

Logg innFavoritter
Bli kunde
KampanjeButikkerAktueltKompetanse